Pristatymas ir grąžinimas

PREKIŲ PRISTATYMAS/ATSIĖMIMAS

1.1. Prekės pristatomos tik mūsų kurjerio nuo 8 iki 10 val., ir nuo 13:30 iki 17:30 val., darbo dienomis.
Išimtiniais atvejais, Kurjeris, dėl kamščių ar kitų veiksnių, turi teisę atvykti 20 min vėliau, informavus Pirkėjui apie tai prieš atvykstant.

1.2 Desertai ir tortai pristatomi tik Kaune (anksčiausiai po 3 dienų pasirinktą dieną po apmokėjimo). Galimybė pasirinkti laiko intervalą. Minimalus užsakymas miesto ribose – 35 EUR (su PVM), rajonuose – 45 EUR (su PVM).

1.3 Jūs, užsakymo metu pasirinkę Prekių pristatymo paslaugą, įsipareigojate nurodyti tikslią Prekių pristatymo vietą.

1.4 Jūs įsipareigojate Prekes priimti pats arba užsakymo sudarymo metu nurodyti asmenį, kuris atsiims Prekes. Tuo atveju, kai Jūs (ar nurodytas kitas asmuo) Prekių priimti negali, o Prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Jūs neturite teisės reikšti Bendrovei pretenzijų dėl Prekių pristatymo netinkamam subjektui.

1.5 Prekių pristatymo mokestis skaičiuojamas atsižvelgiant į Jūsų pateikto užsakymo dydį ir pristatymo vietą:

1.5.1 Prekių pristatymui Kaune yra skaičiuojamas papildomas 5 Eur (su PVM) transportavimo mokestis. Minimali užsakymo suma – 35 Eur.

1.5.2 Prekių pristatymui į Kauno rajonus yra skaičiuojamas 10 EUR transportavimo mokestis. Minimali užsakymo suma – 60 Eur.

1.5.3 Nemokamai pristatymas Kaune perkant už 80 EUR, Kauno rajonuose už 120 EUR.

1.7 Pristatymas galimas tik Kaune ir Kauno rajonuose.

1.8 Užsakymas pateiktas prieš 3 darbo dienas. Iškilus nesklandumams ar Prekių trūkumui, Bendrovė nedelsiant praneša Jums apie galimą ilgesnį Prekių pristatymo terminą ir, jei Jus tai tenkina, Bendrovė toliau vykdo užsakymo pristatymą. Tuo atveju, jeigu Bendrovės pateiktas ilgesnis Prekių pristatymo terminas Jūsų netenkina, pateiktas užsakymas yra atšaukiamas ir Jūsų sumokėta pinigų suma grąžinama šiose Taisyklėse nustatyta tvarka.

1.9 Visais atvejais Bendrovė atleidžiama nuo atsakomybės už Prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu Prekės Jums nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Jūsų kaltės arba dėl nuo Bendrovės nepriklausančių aplinkybių.
Bendrovė nėra atsakinga dėl bet kokio veiksmo, neveikimo ar įvykio nuo to momento, kai Prekės buvo perduotos prekių pristatymo paslaugas teikiančiai įmonei (kurjeriui). Tuo atveju, jeigu pakuotė, kurią Jūs gavote turi išorinių defektų, Jūs apie tai turite informuoti kurjerį Prekių pristatymo metu.

1.10 Prekių pateikimo Jums ar Jūsų įgaliotam asmeniui metu Jūs (ar Jūsų įgaliotas asmuo) privalote kartu su Pardavėju arba Jums pristačiusiu Prekes kurjeriu patikrinti siuntos ir Prekės būklę, kad siunta bei Prekės yra perduotos tinkamos kokybės, Prekių pažeidimų, kurių atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, bei Prekės(-ių) komplektacijos neatitikimų nėra.

1.11 Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista, Prekė(-ės) yra pažeista(-os) ir/ar Prekė(-ės) yra netinkamos komplektacijos, Jūs privalote tai pranešti iš karto arba per 3 valandas nuo pristatymo. Neatlikus tokių veiksmų Bendrovė yra atleidžiama nuo atsakomybės prieš Jus dėl Prekių pažeidimų, kokybės, komplektacijos, pakuotės pažeidimų, kurių Jūs nepažymėjot Prekės pristatymo dokumente.

PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS

2.1 Nekokybiškų Prekių (kai maisto prekės yra pažeistos ar jų galiojimas pristatymo dieną yra pasibaigęs) grąžinimo atveju, Bendrovė įsipareigoja pasiimti nekokybiškas Prekes ir jas pakeisti analogiškomis prekėmis. Tuo atveju, kai Bendrovė neturi analogiškų Prekių, ši įsipareigoja grąžinti Jums už prekes sumokėtus pinigus.

2.2 Apie nekokybiškas Prekes ar įvykusią klaidą būtina informuoti el. paštu info@e-laurus.lt tą pačią kalendorinę dieną, kai Prekės yra pristatomos.

2.3 Grąžinant ar keičiant E. Parduotuvėje įsigytas Prekes, Jūsų paprašysime užpildyti pateiktą Prekių grąžinimo ar keitimo raštą.

2.4 Atsižvelgiant į Bendrovės siūlomų Prekių rūšį, Jūs tą pačią kalendorinę dieną nuo Prekių pristatymo dienos, turite teisę pareikšti Bendrovei pretenziją dėl vėliau pastebėtų ir aktais užfiksuotų neatitikimų. Šiuo atveju Bendrovė įsipareigoja išnagrinėti pretenziją per 1 (vieną) darbo dieną ir, esant pagrįstai pretenzijai, pakeisti jas atitinkančiomis kokybės reikalavimus prekėmis arba grąžinti už Prekes sumokėtus pinigus.

2.5 Pinigai už grąžintas Prekes visais atvejais pervedami mokėjimo pavedimu ir tik į mokėtojo banko sąskaitą.

2.6 Prekių grąžinimo sąlygos nėra taikomos:
2. 7 Kai prekės yra greitai gendančios ar prekių galiojimo laikas yra trumpas;
2.8 Kai supakuotos prekės po pristatymo buvo išpakuotos ir yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos ar higienos priežasčių;
2.9 Kai nesudaromos sąlygos siuntos priėmimui.

Pirkinių krepšelis
Scroll to Top